25/9/2019
La Biblioteca de Collbató estrena Punt Lila
La Biblioteca de Collbató ha obert un espai dedicat a llibres que se centren en temàtiques en defensa de la igualtat, de reflexió sobre els àmbits professionals i personals de les dones i del col·lectiu LGTBIQ+.
Amb aquesta iniciativa de la regidoria d'Igualtat, es volen visibilitzar les temàtiques relatives a totes aquestes persones així com evidenciar les problemàtiques que han d'afrontar i la defensa de la lluita contra els estereotips, les conductes masclistes i el patriarcat.
Aquest espai anirà ampliant mensualment la seva base bibliogràfica per adaptar l'oferta de textos als nous corrents en defensa de la igualtat d'oportunitats i de drets.
24/9/2019
El 6 d'octubre, XII Caminada Popular 4000peus Collbató
Ja et pots inscriure a la XII Caminada Popular de 4000peus, que tindrà lloc el 6 d'octubre.
La Caminada Popular 4000peus Collbató és ja una caminada veterana, en la que collbatonines i collbatonins col·laboren perquè sigui un èxit, juntament amb el Patronat de la Muntanya de Montserrat, la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC), i l'Ajuntament de Collbató.
Aquest any hi ha alguna modificació en els recorreguts, així que val la pensa consultar els mapes que l'organització publica en internet.
21/9/2019
Aquesta tarda, a les 18 hores, al Casal de Cultura, l'Associació Petit Món t'ofereix la xerrada "Conseqüències de néixer i créixer en una societat hipermedicada" a càrrec de Mercè Meseguer Rico, metgessa.
Des d'una visió global de la salut i de la persona, es parlarà de la capacitat d'auto curació i de les conseqüències de l'híper medicalització, tant en els infants com en els adults.
21/9/2019
Avui, dissabte 21 de setembre, és el Dia Mundial de l'Alzheimer. Amb motiu d'aquesta commemoració, l'Ajuntament proposa un taller de musicoteràpia que durà a terme l'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer del Baix Llobregat, dimarts, 24, de les 16 a les 18.30 hores al Casal de Cultura. L'assistència és gratuïta.
La musicoteràpia és una teràpia que fa servir la música per millorar l'estat de salut i benestar. La música té efectes en el cervell i en el cos, ja que activa certes àrees cerebrals relacionades amb l'humor i l'estat d'ànim.
20/9/2019
Care Santos omple el Club de Lectura
El Club de Lectura d'ahir tarda va estar ple de lectores que van venir a escoltar i compartir impressions amb l'escriptora Care Santos, autora de "Tot el bé i tot el mal".
Acompanyada de la Núria Prades, altra escriptora molt apreciada a Collbató i que ha visitat en alguna ocasió al Club de Lectura, i de la regidora de Cultura, Mar Andreu, la Care Santos va convocar un nombrosíssim grup de lectores ansioses de comentar amb ella les seves opinions.
20/9/2019
Dilluns, a les 19.30 hores, Ple Ordinari a la Sala Portals
Dilluns 23 de setembre, a les 19.30 hores se celebrarà la sessió de ple ordinari de l’Ajuntament, a la Sala Portals.
Adjuntem l'Ordre del Dia perquè puguis consultar els temes que s'hi debatran.
El Ple és un acte obert a tothom. Et convidem a assistir-hi i a conèixer, de primera mà, l’actualitat del municipi.
20/9/2019
Demà dissabte, torneig popular de ping pong, a l’Escola Mansuet
Demà dissabte, a partir de les 9 del matí, el Club Tennis Taula Collbató et convida al Torneig Popular Collbató, al gimnàs de l’Escola Mansuet, al carrer Montjuïc s/n, davant de l’Slam Padel. La inscripció és totalment gratuïta, el mateix dia del torneig.
L’horari serà el següent: De 9 a 10 hores, temps per a la inscripció i escalfament, i de 10 a 13 hores, tindrà lloc el torneig popular. Si tens cap dubte, et pots posar en contacte amb el Club al correu electrònic cttcollbato@gmail.com o al telèfon 686 617 677 (Sergi).
Demà, gaudeix del ping pong al torneig popular del Club Tennis Taula Collbató!
19/9/2019
La Collbatonina pren empenta en la seva IX edició
El Club Atletisme Collbató celebra aquest diumenge la IX edició de la Collbatonina, la cursa de muntanya al Parc Natural de Montserrat que travessa pistes i corriols. La cursa promet més corriols i desnivells en el seu traçat d'enguany.
La Collbatonina ofereix dos traçats, de 5 i 10 kilòmetres i curses infantils. La inscripció per a les proves adultes és de 15 euros, i per les infantils, de 4 euros. Hi haurà obsequis per a totes les persones participants.
19/9/2019
A les 19 hores, l'escriptora Care Santos, premi Nadal 2017, visitarà la Biblioteca amb motiu de la lectura programada del seu llibre "Tot el bé i tot el mal".
Care Santos, nascuda a Mataró, va començar a escriure de ben petita. Va estudiar Dret i Filologia, va treballar en diferents mitjans de comunicació. Ha publicat dotze novel·les, sis llibres de relats i una nombrosa obra per a joves i infants.
16/9/2019
La Festa Major de Collbató s'acomiada avui amb actes per a la gent gran, un súper tobogan al passeig Mansuet i la tradicional cantada d'havaneres amb el grup Roques Blaves.
Aquest matí, a l'església de Sant Corneli ha tingut lloc la missa de Sant Corneli, en homenatge a la gent gran de Collbató.
A les 12 hores, a la plaça de l'Era hi haurà inflables perquè tothom pugui saltar i fer acrobàcies.
També al migdia, al Casinet, es farà la rebuda institucional a la gent gran i, mitja hora més tard, la festa de la gent gran, amb la màgia participativa de Joaquín Matas.
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat