12/7/2018
Ple Ordinari, dilluns, a les 19.30 hores, a la Sala Portals
Dilluns, 16 de juliol, a les 19.30 hores, l'Ajuntament de Collbató celebra el seu Ple Ordinari, a la sala Portals. Adjuntem l'Ordre del Dia perquè puguis consultar els temes que s'hi debatran.
Et recordem que pots assistir-hi amb total llibertat, ja que el Ple Ordinari és un acte obert a tothom.
11/7/2018
Per part de l'Ajuntament de Collbató hi va assistir la regidora de Promoció Econòmica i tinent d'alcalde, M. Teresa Casanovas.
La reunió va tenir lloc al Museu Vicenç Ros, amb la participació de representants de Martorell, Sant Andreu de la Barca, Olesa de Montserrat, Esparreguera, Castellví de Rosanes i Collbató, a més de la gerent i del responsable de promoció econòmica del Consell Comarcal. El vicepresident del Consell Comarcal i alcalde de Martorell, Xavier Fonollosa, va actuar en nom del president, que per raons de salut va excusar la seva assistència.
8/7/2018
El Sopar de les Teulades, per una bona causa
El tradicional Sopar de les Teulades va tenir lloc ahir dissabte, a les 21 hores, a la plaça de l'Era. A l'inici del sopar, el mossèn de la parròquia, Bernat Martorell, va anunciar que la recaptació es farà servir per a col·laborar en la reparació del rellotge del campanar.
Els participants van poder gaudir d'una bona estona entre els veïns i ballar amb les músiques interpretades pel grup de Xavi Cris.
7/7/2018
El festival Gong i Inspira Montserrat publiquen els seus programes
El cap de setmana del 21 i 22 de juliol tindran lloc a Collbató el festival Gong i l'Inspira Montserrat, que ompliran d'activitats el poble i les Coves de Montserrat.
Els dos esdeveniments ja han fet públics els seus programes, que podeu trobar a les pàgines web de Gong i Inspira Montserrat.
6/7/2018
Aquesta nit, Cinema a la Fresca, a la piscina!
A les 22 hores, a la piscina i dins de la programació d’Engresca’t Collbató!, gaudeix de la pel·lícula Bright, amb Will Smith, una fusió de pel·lícula d’acció i de fantasia, amb humans i orcs patrullant conjuntament la ciutat de Los Angeles!
La projecció d’aquesta pel·lícula clou els programa d’actes d’Engresca’t Collbató de la primera setmana de juliol, que ha estat dedicada als Estats Units, i és la primera projecció a la piscina aquesta temporada d’estiu.
Vine a refrescar-te de nit i capbussa’t en una fantasia tremendament suggeridora! Els orcs arriben a Collbató, aquesta nit, a la piscina!
6/7/2018
L’empresa instal·ladora de la fibra òptica ha confirmat una incidència en la instal·lació de fibra òptica que afecta les llars en la zona delimitada pel carrer Dosrius, en el tram entre Av. Can Dalmases i carrer Monestir; Monestir, entre Dosrius i el carrer Cardona, i Cardona, entre Monestir i Av. Can Dalmases.
Aquesta afectació puntual implicarà un retard d’uns 15 dies en la possibilitat de contractació en aquesta zona, però no afecta, en cap cas, la resta de llars de Can Dalmases, que poden contractar la fibra des de dilluns passat.
Continuarem informant de l’evolució del desplegament.
5/7/2018
Asfaltat de la zona alta del Passeig Mansuet i de la cruïlla dels carrers Lleida i Tarragona
Dins del programa d’actuacions d’asfaltat i de millores viàries a Collbató, la segona quinzena de juliol està previst l’asfaltat de la zona alta del passeig Mansuet i dels voltants del Casinet, així com la cruïlla dels carrers Lleida i Tarragona.
Pel que respecta al Passeig Mansuet, fins que es faci aquesta actuació, s’han taponat provisionalment els esvorancs més pronunciats del ferm. Aquesta actuació, juntament amb altres, està inclosa en el pressupost 2018 que va aprovar el Ple Municipal el 19 de març. El mes de maig es va iniciar el procediment d’adjudicació i el 25 de juny, en Junta de Govern, es va acordar l’adjudicació a l’empresa Asfalts Augusta, per un import total de 34.636 euros.
4/7/2018
La Universitat de Barcelona excava als jaciments prehistòrics de les coves de Montserrat a Collbató
Investigadors del Seminari d’Estudis i Recerques Prehistòriques (SERP) de la Universitat de Barcelona han realitzat aquest mes de juny unes excavacions arqueològiques a la Cova Gran i la Cova Freda, de Collbató, que són uns dels referents més emblemàtics per a l’estudi del neolític mediterrani.
És la primera intervenció científica que té lloc en aquests jaciments després que fossin estudiats per primera vegada fa gairebé un segle, en una expedició de l’Institut d’Estudis Catalans el 1922.
4/7/2018
Dissabte, el Sopar de les Teulades!
El tradicional Sopar de les Teulades es farà el aquest dissabte, 7 de juliol, a les 21 hores, a la plaça de l'Era. Ja pots adquirir els tiquets, per 13 euros, a la rectoria, de 20 a 21 hores, fins divendres.
A banda de compartir una bona estona amb els veïns, gaudiràs d'una selecció de músiques de sempre per ballar, amb el músic Xavi Cris.
Vine! Tindràs el cel com a sostre!
3/7/2018
L’Ajuntament de Collbató i la Cambra de Comerç de Barcelona han signat un conveni per col·laborar amb la finalitat de donar suport a les empreses locals en la seva internacionalització, la millora de la formacio i la promoció del comerç.
L’acord, signat el 20 de juny entre l’alcalde de Collbató, Miquel Solà, i el director gerent de la Cambra de Comerç de Barcelona, Xavier Carbonell, contempla que l’Ajuntament i la Cambra posaran conjuntament, al servei de les empreses locals, serveis d’iniciació a l’exportació, d’análisi i d’obertura de nous mercats, d’accés a oportunitats de negoci i d’estratègia internacional per potenciar la internacionalització del teixit empresarial de Collbató.
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat