18/4/2018
Productors de Collbató participen en el taller per definir el Parc Rural del Montserrat
Productors de Collbató van participar, ahir, en la primera jornada dels tallers participatius, dedicada a Collbató, El Bruc i Castellolí, per tal que els actors del territori defineixin com volen que sigui el Parc Rural del Montserrat.
A la reunió, a l'Ajuntament del Bruc, organitzada per la Diputació de Barcelona, van assistir uns 50 participants; entre ells, el regidor d'Acció Territorial, Mobilitat i Espais Naturals de l'Ajuntament de Collbató, Josep Estradé, i la tècnica de Medi Ambient de l'Ajuntament, Patrícia Castro. L'objectiu era definir, de manera participativa, les funcions que es considera que ha de realitzar el Parc Rural i les accions a dur a terme per fer-les possibles.
17/4/2018
Aigües de Collbató estrena oficina virtual
Aigües de Collbató ha posat en marxa la seva oficina virtual per oferir un millor servei i ampliar els canals de comunicació. Les 24 hores, a la teva pantalla!
Accedeix a l’oficina virtual des de l’adreça aigüesdecollbato.giacsa.cat. Un cop donat d’alta, pots realitzar gestions relacionades amb el contracte de subministrament d’aigua, com, per exemple:
Consultar les teves factures i aconseguir duplicats.Facilitar la lectura de comptador.Obtenir dades del teu consum.Fer un canvi de nom, donar de baixa o contractar un nou subministrament.Modificar l’adreça de correspondència i altres dades contractuals.Formular consultes, comunicar incidències...
17/4/2018
Collbató ofereix un gran nombre d'activitats per celebrar la festa de la cultura. Visites literàries, recital de poemes, trobada literària, fira del llibre... Vine a gaudir de la Diada de Sant Jordi a Collbató!
Les activitats començaran el divendres 20 d'abril a les 19 hores. Al Casal de Cultura tindrà lloc la presentació del llibre "Les flors de la muntanya", d'Albert Arean. La presentació compta amb la col·laboració de l'Agrupació Fotogràfica ObjectivaMent.
16/4/2018
La Diputació de Barcelona ha aprovat concedir a Collbató ajuts per 368.750,44 euros, els anys 2018 i 2019, per a projectes presentats per l’Ajuntament, dins d’un programa de millora dels equipaments municipals.
Els projectes que subvencionarà la Diputació en un 100% del seu import estan dedicats a la millora d’equipaments educatius, esportius i patrimonials de la vila i han estat triats per la Diputació en procediment de concurrència competitiva, amb criteris de valoració generals i específics per cada línia de suport. La maduresa dels projectes presentats per l’Ajuntament, que permeten la seva aplicació immediata, ha estat decisiva per a la seva aprovació per part de la Diputació.
14/4/2018
Diumenge, a les 19 hores, concert de trompeta i teclats a l'Església de Sant Corneli
El programa del concert de diumenge presenta l'actuació de dos joves músics, l'Òscar Latorre, a la trompeta, i el Roger Santacana, als teclats, que interpretaran peces de grans compositors d'estils ben diferents.
A l'actuació organitzada pels Amics de l'Orgue de Collbató hi entraran grans creadors del jazz, com Bill Evans, i de la música contemporània, com Arvo Pärt.
Sense limitacions estilístiques, i amb la intenció d'oferir una interpretació personal de les peces, aquest concert de joves però experimentats intèrprets promet ser tota una aventura sònica.
13/4/2018
Reunió de coordinació per al desplegament de la fibra òptica a Collbató
Collbató començarà a tenir cobertura de fibra òptica el mes de maig, un mes més tard del calendari inicialment previst per Movistar.
Segons van explicar ahir els representants de l'empresa a la qual Movistar ha adjudicat els treballs de desplegament de la fibra òptica, Comfica Soluciones Integrales, en una reunió de coordinació amb l'Ajuntament, la cobertura s'anirà ampliant als diferents sectors de la població durant els mesos de maig, juny i juliol amb la previsió de què tot Collbató disposi de cobertura de fibra òptica abans del mes d'agost.
12/4/2018
Redescobreix les Coves de Montserrat a la llum dels quinqués!
Vols viure les Coves com ho van fer els primers exploradors, a mitjans del segle XIX? Vols redescobrir les Coves a la llum dels quinqués?
Apunta’t a la visita literària “Una expedició a les Coves de Montserrat”, en qualsevol de les dues sessions, el 21 i el 22 d’abril de 2018, dins dels actes de celebració del Dia de Sant Jordi. Deixa’t guiar per les paraules de Víctor Balaguer i dels artistes que el van acompanyar a l’expedició de 1852.
12/4/2018
Tall de subministrament d’aigua a Pla del Castell per avaria
Una canonada d’aigua al carrer Pierola ha estat trencada fa una estona durant els treballs per al desplegament del subministrament de gas natural a Collbató, afectant el subministrament de la zona de Pla de Castell.
Els tècnics d’Aigües de Collbató ja treballen per restablir el subministrament a la zona afectada. La previsió és que la situació estigui normalitzada en un parell d’hores. Preguem disculpeu les molèsties.
11/4/2018
Collbató acull una jornada per al desenvolupament agrari
El Casal de Cultura de Collbató va acollir ahir "Eines per a la gestió i desenvolupament dels espais agraris en el món local", una jornada per posar en comú experiències reeixides per a la preservació i gestió d'espais agraris en l'àmbit local, que ha comptat amb experts de l'Estat i de França. La jornada, amb més de 70 participants, principalment tècnics i gestors municipals, va estar organitzada per la Diputació de Barcelona.
10/4/2018
L’ull abstracte de Berta Piqué
La pintora Berta Piqué va presentar ahir les seves obres, que estaran exposades en el Casal de Cultura fins al dilluns vinent, 16 d’abril.
L’artista, de 24 anys, va explicar que els seus quadres abstractes compten amb una presència destacada: Els ulls. Uns ulls que miren, vigilen i jutgen. Que interpel·len l’autora i també els espectadors de les seves obres, que poden interpretar-los.
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat