Collbató

Collbató
  • MIDA DEL TEXT   

07:35  |  22/04/2025

Notícies

  • Creu Roja t'acompanya a votar

    5/12/2017

    El 21-D, Creu Roja t'acompanya a votar

    El 21 de desembre, si ets una persona gran i ho necessites, Creu Roja a la Muntanya de Montserrat t'ofereix el servei d'acompanyament al col·legi electoral.

  • Actuació dels alumnes de l'Escola Municipal de Música de Collbató

    5/12/2017

    Música jove

    La presentació dels joves intèrprets de l’Escola Municipal de Música de Collbató va omplir la Sala d’Actes del Casal de Cultura. Bandes sonores, com els reconeixibles temes d’Star Wars i Indiana Jones, la cançó “Hijo de la Luna”, de Mecano, i dues nadales per tancar l’actuació, van ser alguns dels temes que es van poder escoltar.

  • Concentració davant l'Ajuntament de Collbató

    4/12/2017

    Concentració davant l’Ajuntament per exigir la llibertat de tots els presos polítics

    Collbató s’ha sumat a la concentració celebrada aquesta nit a les 20 hores davant de molts consistoris catalans per exigir la llibertat de tots els presos polítics. L’alcalde Miquel Solà ha llegit el manifest en què s’exigeix que es deixin en llibertat els polítics catalans i els responsables de les organitzacions socials Òmnium Cultural i Assemblea Nacional Catalana que encara són detinguts en règim de presó preventiva sense que s’hagi fet cap judici.

  • Actuació dels alumnes de l'Escola Municipal de Música de Collbató

    4/12/2017

    A les 19 hores, vine a escoltar els alumnes de l’Escola Municipal de Música!

    Aquesta tarda, a les 19 hores, vine a “Espai concert”, l’audició dels alumnes de l’Escola Municipal de Música de Collbató, a la Sala d’Actes del Casal de Cultura.
     
    Et mostraran els seus avanços en el domini dels instruments i de la interpretació musical. La música està viva a Collbató. Gaudeix-la!
     

  • Club de Lectura amb Toni Real

    2/12/2017

    "Què pretens, Temps de Neu?"

    La presentació per part del seu autor, Antoni Real, de la novel·la "Salnitre", ubicada a les Coves de Montserrat, a Collbató, va ser ahir un improvisat homenatge a la figura de Josep Matalonga, en Ponis, il·lustre collbatoní, guia de les coves i defensor del patrimoni de la nostra vila.

  • cartell d'El Gran Recapte

    1/12/2017

    Avui i demà, col·labora amb El Gran Recapte a Collbató

    Si vols col·laborar amb El Gran Recapte, encara hi ets a temps! Està ubicat avui i demà al Bonpreu (av. Centenari Amadeu Vives, 2) i al Bonarea (av. Centenari Amadeu Vives, 44). En ambdós punts, pots donar els aliments que són més necessaris: llegums secs, oli, llet i conserves de peix. A banda de les donacions, també pots ser voluntari. Consulta com a la seva web.

  • Cartell del X Concurs de Pessebres

    30/11/2017

    El X Concurs de Pessebres arriba a Collbató!

    Ja està a punt de començar el període d'inscripcions per al X Concurs de Pessebres de Collbató, de l'1 al 16 de desembre. Pots participar si ets resident a Collbató.
     
    El concurs compta amb dues categories, familiar i col·lectiu. Enguany, amplia el nombre de premis; en ambdós casos, oferirà tres premis en metàl·lic: En la categoria familiar, els premis seran de 125, 100 i 75 euros, i, en la categoria col·lectiu, de 200, 125 i 100 euros, respectivament.

  • Club de Lectura amb Toni Real

    30/11/2017

    Toni Real presenta demà el seu llibre “Salnitre” al Club de Lectura

    Demà divendres, a les 19 hores, l’escriptor i periodista Toni Real presentarà el seu llibre “Salnitre” a la Biblioteca de Collbató, dins del Club de Lectura. En Toni és veí de Martorell, i treballa a TV3 fent el programa de Temps de Neu. El 2013 escriu el llibre de Salnitre, publicat per l’editorial Meteora, dedicat a les Coves de Montserrat de Collbató, on també fa un record cap en Ponis.
     
    Serà l’últim Club de Lectura de l’any. No te’l perdis!
     

  • Presentació del programa Cultura emprenedora a l'escola

    29/11/2017

    Collbató fomenta la cultura emprenedora a l'escola

    L'Ajuntament de Collbató va presentar ahir als pares i mares de les escoles La Salut i Mansuet el programa Cultura emprenedora a l'escola (CUEmE), que fomenta l'esperit emprenedor i les competències bàsiques en el cicle superior d'educació primària. Amb aquest programa, que es realitza per primera vegada a Collbató, l'alumnat crea i gestiona una cooperativa escolar per comercialitzar els seus productes, amb el suport de la comunitat educativa, l'administració i altres agents socials.

  • Cavalcada de Reis a Collbató

    28/11/2017

    Vols col·laborar en el muntatge de les carrosses de la Cavalcada de Reis? Els teus nens volen formar part de la Cavalcada? Contacta la Comissió de Reis!

    Un any més arriba el Nadal i l'arribada dels Reis Mags d'Orient. A Collbató, la Comissió de Reis és l'encarregada de la preparació, el muntatge i la construcció de carrosses, així com la coordinació de nens i nenes que, molt il·lusionats, participen en l'acompanyament de Ses Majestats durant la Cavalcada. És una feina intensa i molt gratificant que queda reflectida en les cares d'alegria i emoció dels més menuts en una nit tan especial.