20/11/2017
Una cloenda de luxe per al II Festival de Músiques Amadeu Vives
Diumenge l'església de Sant Corneli estava plena per escoltar el concert-homenatge que tancava la II edició del Festival de Músiques Amadeu Vives. I el públic va oferir un fort aplaudiment a la finalització del concert, ja que la soprano Anna Niebla i el pianista Joan Jurado van oferir una interpretació plena de força i matisos, que va omplir d'emocions els vells murs de l'església.
20/11/2017
Divendres, fes equip a l'Alzina de Collbató amb les activitats de teambuilding
L'Alzina de Collbató organitza, el divendres 24 de novembre, una jornada de teambuilding per a empreses i equips de treball, a partir de les 11 hores a Collbató. La jornada ofereix una estona a la natura, amb una experiència sensorial per afavorir l'empresa i l'equip de treball.
19/11/2017
La soprano Anna Niebla i el pianista Joan Jurado tancaran la segona edició del Festival de Músiques Amadeu Vives aquesta tarda, a partir de les 18 hores, a l’església de Sant Corneli amb un concert-homenatge dedicat a l’insigne compositor collbatoní.
18/11/2017
El concert d'avui de Maria del Mar Bonet, ajornat per indisposició de l'artista
L'actuació tindrà lloc el 16 de desembre, dins de la programació de la Fira de Nadal de Collbató
El concert de Maria del Mar Bonet d'aquesta nit se suspèn per indisposició de l'artista. Ja hi ha nova data per a l'actuació. Serà el 16 de desembre i com a part de la programació de la Fira de Nadal de Collbató.
17/11/2017
Comença el II Festival de Músiques Amadeu Vives!
Avui comenta la segona edició del Festival de Músiques Amadeu Vives! A les 17 hores, els alumnes de 4t de Primària de l'Escola La Salut oferiran la cantata "El retorn de l'Amadeu", dedicada a l'insigne músic collbatoní.
17/11/2017
L'experiència dels refugiats, en primera persona
La vetllada "D'aquí i d'allà", celebrada ahir al Casal de Cultura, va permetre els assistents conèixer, en primera persona, l'experiència de dos refugiats siris, Ahmed i Amer Alzayed, que s'han integrat totalment en la societat catalana, i que van explicar les seves vicissituds fins a arribar a Esparreguera, on viuen actualment.
La jornada també va comptar amb l'experiència de les famílies acollidores, amb la Maria Corominas i en Joan Masdefiol, que van reflexionar sobre les motivacions, dificultats i recompenses d'acollir, i amb els membres de l'associació CollbatóDONAlaMA, que van explicar les seves experiències de voluntariat amb refugiats al camp de Ritsona i a un squat d'Atenes.
17/11/2017
Concentració per demanar l’alliberament de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart
Un mes després de la seva entrada en presó, Collbató s’ha sumat a la convocatòria de les associacions Assemblea Nacional Catalana i Òmnium, per exigir l’alliberament de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart.
Davant de l’Ajuntament, els assistents van poder escoltar el manifest. Un cop finalitzat, es va anunciar que, mentre Jordi Sànchez i Jordi Cuixart continuïn empresonats, cada dia 16 hi haurà una concentració per denunciar la seva situació processal.
16/11/2017
Collbató participa en la celebració del 60è aniversari d'EADA
L'alcalde, Miquel Solà, i la segona tinent d'alcalde, M. Teresa Casanovas, van participar, divendres passat, en l'event EADA Annual Meeting 2017, que celebrava el 60è aniversari de la creació d'aquesta escola de negocis, valorada com una de les 50 millors del món.
L'EADA Annual Meeting 2017, es va celebrar a l'Hivernacle del Poble Espanyol, a Barcelona. L'edició de l'esdeveniment anual de l'associació d'alumnes d'EADA, EADA Alumni, era especial perquè coincidia amb la commemoració del 60 aniversari de la institució. En total, van assistir 1.500 persones entre alumnes de totes les dècades d'EADA, participants actuals de tots els programes d'EADA, membres del Patronat i del Comitè de Direcció, així com personalitats del món econòmic, polític i social.
El...
14/11/2017
Dimecres, taller de manualitats a la Biblioteca
Demà dimecres, a les 17 hores, taller de manualitats adreçat a nens i nenes, d’1 a 6 anys, a la Biblioteca de Collbató. Per participar, cal inscripció prèvia a b.collbato@diba.cat, al telèfon 93 777 93 41 o venint personalment a la Biblioteca.
Fes que el teu fill aprengui a crear amb les mans i desenvolupi les seves capacitats mentre es diverteix amb altres nens.
13/11/2017
Dijous, jornada per la tolerància a Collbató
Dijous 16 de novembre, Collbató té previstes tota una sèrie d’accions per fomentar la tolerància, la convivència i la defensa de la diversitat, englobades en la Jornada per la Tolerància.
En coincidència amb la jornada, del 16 al 23 de novembre, el Casal acollirà l’exposició fotogràfica “My friend”, amb imatges d’Abdulazez Dukhan i Karrar Al-Azzawi, dues persones refugiades a un camp de Grècia que, actualment, viuen a Europa.
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat