9/10/2017
Vols saber com fer la teva web compatible amb mòbils? T'ho expliquem, i gratis!
Cada cop es fa servir més el mòbil per accedir a internet. Si la teva web no és compatible amb els mòbils, perdràs oportunitats de negoci! El 19 d'octubre, de 9.30 a 13.30 hores, t'expliquem com redissenyar la web de la teva empresa perquè estigui preparada per al món mòbil.
Al curs aprendràs les opcions òptimes per dissenyar una web i fer-la compatible amb dispositius mòbils, entendràs les diferents opcions i el seu cost.
8/10/2017
Viatge multidisciplinari pel patrimoni de Collbató
Cultura, economia, art, gastronomia... Les diferents visions del patrimoni cultural de Collbató es va poder conèixer ahir a la tarda de primera mà, amb la sèrie de visites organitzades per l'ajuntament coincidint amb les Jornades Europees del Patrimoni.
7/10/2017
Èxit de la visita al patrimoni hidràulic de Collbató a càrrec de l'Assumpta Muset
L'activitat de matí dins de la sèrie d'actes previstos per les Jornades del Patrimoni ha estat un èxit de participació, amb un bon nombre de persones assistents. La regidora de Cultura, M. Teresa Casanovas ha donat la benvinguda a les persones interessades a conèixer les diferents accions i infraestructures necessàries perquè Collbató, un poble amb pocs recursos hídrics, pogués aconseguir proveir-se d'aigua.
6/10/2017
Dilluns 9 les 19.30 hores, Ple Ordinari de l'Ajuntament a la sala Portals
Dilluns vinent, 9 d'octubre, tindrà lloc, a la Sala Portals, el Ple Ordinari que inicialment estava previst per al 25 de setembre. Trobaràs adjunt l'Ordre del Dia amb el llistat de temes que s'hi debatran.
El Ple Ordinari és un acte obert a tota la població i que et permet estar informat, en primera persona, de l'actualitat del consistori. Dilluns, a les 19.30 hores, vine a la Sala Portals!
6/10/2017
Les Jornades del Patrimoni comencen aquesta tarda amb la trobada amb l'escriptora Carme Osan
Carme Osan, escriptora de la novel·la "Un pont de silenci", obre aquesta tarda les activitats de Collbató englobades en les Jornades del Patrimoni. A les 19 hores i a la Biblioteca, aquesta llicenciada en Història compartirà amb els lectors anècdotes i personatges de la seva primera novel·la. Com sempre, el Club de Lectura és d'accés lliure.
6/10/2017
Comença el curs sobre gestió integral del cultiu de l’olivera
Ahir a la tarda va començar el curs sobre gestió integral del cultiu de l’olivera a càrrec d’Andreu Vila, enginyer agrònom. La sessió, realitzada a la Sala Portals, va comptar amb una nodrida assistència, que va seguir amb interès les explicacions sobre cobertures vegetals, gestió del sòl, fertilització i reg per millorar els resultats del cultiu.
6/10/2017
Ara podràs realitzar més tràmits municipals electrònicament
L'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona impulsa l'administració electrònica i facilita la gestió electrònica de tràmits municipals als habitants de Collbató.
4/10/2017
El Centre d'Esports Collbató presenta la temporada 2017-18, amb rècord de participació
El Centre d'Esports Collbató va obrir dissabte la seva temporada 2017-18 amb un presentador de luxe, Pep Callau, animador del Camp Nou i membre de Pallassos Sense Fronteres, que va oficiar de mestre de cerimònies en l'inici de la temporada amb més participació. A més del rècord en el nombre d'inscrits, el Centre d'Esports Collbató també va presentar el seu equip femení.
4/10/2017
Aquest cap de setmana, coneix el patrimoni de Collbató!
De divendres a diumenge, participa en les Jornades Europees del Patrimoni i coneix la història del teu poble a través del seu patrimoni i de la relació amb el medi ambient.
El divendres 6 d'octubre a la tarda hi haurà una activitat a la Biblioteca, relacionada amb les jornades. Dissabte 7 i diumenge 8 d'octubre seran els dos dies més plens d'activitats, una de matí i una altra de tarda, que consta de tres parts.
3/10/2017
Els habitants de Collbató tallen l’A-2
Un gran nombre de collbatonins i collbatonines s'havien aplegat a les 18 hores davant de l'Ajuntament per concentrar-se contra la violència, però la jornada ha finalitzat amb una acció imprevista, el tall de l'A-2 en sentit Lleida.
A la concentració davant de l'Ajuntament, l'alcalde, Miquel Solà, ha llegit el manifest de Taula per la Democràcia, en rebuig a la violència patida per les persones que volien participar en el referèndum del diumenge.
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat