7/7/2017
Gong 2017: Nous sons a les Coves de Montserrat
Un espectacle de dansa sufí i un concert amb 17 instruments desconeguts, protagonistes del Gong, el festival de les Coves de Montserrat.
El dissabte 22 i el diumenge 23 de juliol, les Coves de Montserrat acolliran la XII edició del Gong, el festival dedicat als nous sons i compromès amb les músiques del món. Com a novetat, Gong 2017 completa la seva programació amb Inspira, dues jornades d’activitats –tallers i concerts– centrades en la musicoteràpia.
7/7/2017
Participa en el I Certamen de relats curts Amadeu Vives!
Com a part de les activitats per retre homenatge al mestre collbatoní Amadeu Vives, l’Ajuntament presenta el I Certamen de relats curts Amadeu Vives, obert a tres categories: jove, jove+ i adult.
6/7/2017
CollbatoDONAlaMA organitza un sopar solidari per al 15 de juliol
L’associació juvenil CollbatoDONAlaMA organitza un sopar solidari el 15 de juliol a la plaça de l’Era en què compartirà amb els assistents el projecte de voluntariat que duran a terme el mes d’agost al camp de refugiats de Ritsona, a Grècia. Per 12 euros, podràs gaudir d’un sopar complet i ajudaràs a ajudar. Els tiquets els pots adquirir a La Cassola i a la farmàcia.
CollbatoDONAlaMA és un grup de joves de Collbató que s’ha unit per millorar les condicions de les persones...
6/7/2017
Dilluns, 2a Jornada del sector agroalimentari al Baix Llobregat
Dilluns, de 9.30 a 11.30 hores, se celebra la 2a Jornada del sector agroalimentari al Baix Llobregat per promoure aquesta indústria a la comarca. La trobada tindrà lloc al centre de suport a l'economia de Castelldefels "La Guaita" i constarà d'una ponència sobre els reptes i les oportunitats al sector agroalimentari i un cafè networking –vertical amb empreses de la indústria, productors, distribuïdores, canal Horeca, etc.
6/7/2017
Divendres, "La llegenda de Tarzan", a la piscina
Demà divendres, refresca't a la piscina amb "La llegenda de Tarzan", la nova aventura del rei de la selva.
Divendres, a les 22 hores, comença el cicle de pel·lícules d'estiu a la piscina municipal. Vine i gaudeix d'una gran pel·lícula mentre et relaxes amb unes capbussades! Ja ha arribat l'estiu! Viu-lo a Collbató!
5/7/2017
Compte amb la Xylella fastidiosa!
El bacteri Xylella fastidiosa, conegut com l'Ebola de les oliveres", s'ha propagat per les Illes Balears i València i podria escampar-se pel territori. Cal evitar l'abandonament de camps i rejovenir les plantacions per minimitzar-ne el risc.
4/7/2017
Arran de les altes temperatures que s'han registrat els darrers dies, la Diputació de Barcelona ha publicat una sèrie de consells per assegurar que les altes temperatures no tenen conseqüències per a la nostra salut.
Així, insisteix en la necessitat d'hidratar-nos, controlar la temperatura a les nostres cases i evitar fer activitats de 12 a 17 hores, l'estona en què la insolació és més forta.
3/7/2017
Un mes de juliol farcit d’activitats pels joves
L’Espai Jove ha programat un munt de propostes pels joves de Collbató. Tres activitats per setmana durant tot el mes. Els dilluns són el dia dedicat a la informàtica. T’oferim cursos per estar preparat per dominar els ordinadors i els seus llenguatges de programació. Mira-te’ls i apunta’t a aquells que t’interessin!
I ja que estem a juliol i és temps de vacances, també t’oferim activitats d’oci, com projeccions de pel·lícules, olimpíades aquàtiques, tornejos esportius...
3/7/2017
La piscina municipal obrirà de nou demà dimarts, un cop resolta l’avaria que va provocar el seu tancament el cap de setmana. Avui està previst comprovar els equips reparats, netejar la instal·lació i assegurar que funciona amb total normalitat.
Avui començaven les activitats d’Aquagym i els cursets de natació de juliol i agost. Queda suspesa la sessió d’avui d’aquestes activitats i, en la propera sessió, s’explicarà als inscrits com es compensarà el dia perdut.
2/7/2017
La possibilitat de pluja va obligar a fer canvi de plans i finalment el Sopar de les Teulades no es va celebrar a la Plaça de l’Era sinó al Casinet, per assegurar l’aixopluc.
A banda del canvi d’ubicació, la celebració va seguir el programa tradicional, amb la participació del teclista i acordionista Zdizislaw Grygus, que va oferir una selecció de músiques catalana, alemanya, polonesa, mexicana i que va animar a alguns dels presents a cantar estàndards com “Non, je ne regrette...
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat