Collbató

Collbató
  • MIDA DEL TEXT   

20:01  |  21/04/2025

Notícies

  • Nucli antic de Collbató

    16/9/2016

    Festa Major: Llistat de carrers tallats a la circulació i aparcaments recomanats

    Amb motiu de la Festa Major 2016, publiquem una llista dels carrers tallats a la circulació de vehicles, per dies, i els aparcaments recomanats.

  • Tècnic/a de suport a Fem Xarxa-Fem Empresa

    16/9/2016

    Oferta de feina: Tècnic/a de suport a Fem Xarxa-Fem Empresa

    Adjuntem informació sobre un lloc de treball a Martorell.

    Tasques a desenvolupar
    Tènic/a de suport al projecte "Fem Xarxa, Fem Empresa": Dinatmitzar les accions de la xarxa. Difusió dels serveis dels centres locals del Baix Llobregat Nord. Visita a empreses, emprenedors, centres locals de servei, instituts... Seguiment de les inscripcions a les accions. Trucades de confirmació d'inscripcions. Preparació de les diferents accions (trucades, material... ), etc.

  • Els jocs tradicionals protagonitzaran els matins de la plaça de l'Era

    15/9/2016

    Festa Major, celebració popular amb jocs tradicionals

    Dissabte i diumenge al matí, la plaça de l’Era serà el centre en què s’oferiran les activitats i jocs populars que formen part de la nostra cultura i que transmetem de generació en generació.

    Dissabte, d’11 a 13 hores, la plaça de l’Era es convertirà en una carpa de circ que, a partir de les 13 hores, donarà pas a l’escuma que inundarà el passeig Mansuet. Per acomiadar-nos de l’estiu com cal, hi haurà gelats per a tots els nens.

  • 14/9/2016

    Divendres, fusió de cultures: De les havaneres a la Holi Party

    La Festa Major d’enguany també té en compte la tradició de Collbató com a porta d’entrada i punt de trobada de viatgers i, com a conseqüència, de la interacció entre cultures. Dos actes programats per divendres, a priori molt diferents, són, en el fons, producte de la fusió de diferents tradicions.

    A les 18.00 hores, cantada d’havaneres amb el grup Roques Blaves, a la plaça de l’Era. Les havaneres, un gènere originari de Cuba, amb influències d’Amèrica, Europa i Àfrica,...

  • 14/9/2016

    Corre! Finalitza el període d'inscripció per a la Collbatonina!

    El període d’inscripció a les tres proves de La Collbatonina finalitza aquest dissabte, 17 de setembre. No perdis l’oportunitat de participar-hi!

    La cursa, organitzada pel Club Atletisme Collbató, i que se celebrarà el 24 de setembre, es disputa sobre tres traçats que travessen el nucli de Collbató i les pistes forestals de la rodalia: 15,5 km i desnivell de +315 m, 10 km i desnivell de +180 m i 5 km i desnivell de +100 m. El traçat de 15 km, anomenat “Cursa Collbató-El Bruc”,...

  • 13/9/2016

    Restriccions de trànsit a la zona de l'escola La Salut, per la Festa Major

    Us informem que el passeig de la Generalitat amb passeig de les Escoles (sota la piscina i la pista poliesportiva Martí Gil) restaran tallats al trànsit des del 12 al 20 de setembre com a conseqüència dels treballs necessaris per a la realització dels actes de la Festa Major.

    Incloem un plànol per visualitzar més fàcilment la zona afectada, a prop de l'escola La Salut.

  • El mag Alis Kim

    13/9/2016

    La Festa Major serà màgica!

    La Festa Major de Collbató, de divendres a diumenge, tindrà, com una de les primeres activitats, l’espectacle d’il·lusionisme “Univers Fantàstic”, del mag Alis Kim, divendres, a les 12 del migdia al Casinet.

  • Inauguració del curs escolar 2016

    13/9/2016

    Collbató inaugura el curs escolar destacant la importància del treball en xarxa

    Divendres es va inaugurar el curs escolar al Casal de Cultura en un acte institucional i col·laboratiu, adreçat a la comunitat educativa de la vila.

    La regidora d’Educació, Dina Pérez, va destacar, a la seva presentació, el paper de les escoles com a eina fonamental dels projectes educatius que, segons va afirmar, “són molt importants per a aquest govern”.

  • Oferta de coordinador de lleure

    12/9/2016

    Oferta de treball temporal: Coordinador/a de lleure

    La incorporació és immediata i el termini de presentació de sol·licituds finalitza dijous d’aquesta setmana, 15 de setembre.

    Podeu adreçar la vostra sol·licitud a l’atenció de l’Anna Bastus, al correu-e: abastus@teampartners.net. Podeu contactar per a qualsevol dubte al telèfon 93 590 78 80.

  • Diada a Collbató

    11/9/2016

    Collbató celebra una Diada més participativa

    Collbató va sortir ahir al carrer per celebrar la Diada Nacional de Catalunya amb una sèrie d’actes que van registrar un increment en la participació. El punt de trobada va ser El Racó d’en Ponis, a les 20.30 hores, a on l’Ajuntament, partits polítics i associacions de la vila van retre homenatge a la Diada amb una ofrena floral que van dipositar als peus del molí de l’oli. La segona tinent d’alcalde, Maria Teresa Casanovas va presentar l’acte.