20/11/2017
Diumenge l'església de Sant Corneli estava plena per escoltar el concert-homenatge que tancava la II edició del Festival de Músiques Amadeu Vives. I el públic va oferir un fort aplaudiment a la finalització del concert, ja que la soprano Anna Niebla i el pianista Joan Jurado van oferir una interpretació plena de força i matisos, que va omplir d'emocions els vells murs de l'església.
El programa estava dividit en dues parts. La primera, dedicada a obres de Toldrà, Granados i Mompou, i, la segona, íntegrament formada per obres d'Amadeu Vives, amb peces de "Canciones epigramáticas" i de les seves reconegudes sarsueles "Maruxa" i "Bohemios".
Després de la momentània tristor per l'ajornament del concert de la Maria del Mar Bonet, el tancament del festival amb l'actuació d'Anna Niebla i Joan Jurado va tornar a fer palesa la gran qualitat dels artistes presents en aquesta edició, que, malgrat les incidències, evidència la consolidació del festival que Collbató dedica al seu il·lustre creador.
Data de modificació: 28/12/2017 05:22:29
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat