16/1/2018
Les Coves de Montserrat tornaran a obrir amb un innovador espectacle audiovisual que serà un referent en la dinamització dels equipaments turístics i culturals. Et proposem dos caps de setmana de portes obertes perquè coneguis, en primera persona i de forma totalment gratuïta, la nova i espectacular oferta per als visitants de les Coves.
Descobreix, abans que ningú, l’audiovisual de 17 minuts amb animacions 3D que mostra la formació i la història de la muntanya, projectat directament sobre la cova!
L’espectacle audiovisual, amb tecnologia vídeo mapping i amb una banda sonora original, t’endinsarà en el fantàstic món del Montserrat subterrani, ple de color, fantasia i so. Mai veuràs les Coves amb els mateixos ulls!
Els dos caps de setmana de portes obertes són únicament per a habitants de Collbató. Els dies de portes obertes són el 20, 21, 27 i 28 de gener. Cada dia hi haurà quatre visites:
Per reservar la teva visita, has d’enviar-nos un correu electrònic a turisme@collbato.cat. Has d’indicar:
Com l’aforament és molt limitat (30 persones per visita) cada invitació és per a un màxim de 4 persones, sempre que constin a la petició. Et recordem que aquests dies de portes obertes són únicament per a habitants de Collbató.
Tens temps per reservar fins divendres 19 de gener a les 13.30 hores. Tingues en compte que s’ompliran els grups per ordre d’arribada dels correus, així que no badis.
A partir d’aquest cap de setmana, el cor de Montserrat bategarà com mai! No t’ho perdis!
Data de modificació: 20/02/2018 12:30:10
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat