2/6/2018
Aquesta tarda, a les 19 hores, el Casinet de Collbató torna a omplir-se del teatre apassionat de Federico García Lorca amb "Federico García Lorca: Calor, Alma y Pasión", una obra que explica la vida i obra de l'autor granadí i mostra escenes de les seves peces més reconegudes, com "La Casa de Bernarda Alba" o "Bodas de Sangre".
L'anterior passi de l'obra a Collbató, el 3 de febrer va sorprendre els assistents pel gran nivell interpretatiu del grup actoral i per una escenografia molt elaborada i plena de simbolismes. Podeu veure què vam publicar d'aquella actuació en aquest enllaç.
La funció és amb entrada lliure: s'accepten donacions per a l'ONG Comparte. Aquesta tarda, no deixis passar la darrera oportunitat de veure aquesta gran proposta a Collbató! Vine al teatre!
Data de modificació: 02/06/2018 14:31:06
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat