6/10/2018
Aquesta tarda, a les 18.30 hores, a la Sala Portals, l’Associació Petit Món inicia el seu cicle de xerrades, dedicant la primera al repte del canvi demogràfic i els seus models d’accés a l’habitatge.
Andrés Labella i Isabel Torres exposaran tres grans eixos: alternatives a la compra i al lloguer, la necessitat de canviar l'ús dels espais adaptant-se als nous temps i incentivar les societats de suport mutu.
L'associació Petit Món va néixer a Collbató el 2010 com la unió de famílies conscienciades amb l'alimentació ecològica i la salut. Ara es renova amb un nou impuls més global. Petit Món vol acollir i divulgar tot aquell coneixement que ajudi a millorar el benestar integral de les persones i de la societat. Si vols tenir més informació, pots visitar www.associaciopetitmon.com.
Si vols conèixer quines són les tendències de futur en l’accés a l’habitatge, vine aquesta tarda a la Sala Portals!
Data de modificació: 06/10/2018 12:33:57
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat