14/3/2019
Dissabte començarà al Casal de Cultura el primer dels dos tallers d'iniciació a la medicina xinesa que es faran en dos dissabtes consecutius, el 16 i el 23 de març.
El taller comença a les 11 del matí i dura fins a les 13 hores. L'impartirà l'Anna Viñallonga i està organitzat per l'Associació de Dones.
La medicina tradicional xinesa és la teràpia i medicina més antiga del món. Una pràctica que data d'uns 5.000 anys enrere.
La seva filosofia és desplegar les seves capacitats sobretot com a teràpia preventiva, al contrari que a occident, on tractem els símptomes.
Per això, les tècniques utilitzades a consulta per esbrinar quin és el desequilibri són subtils i plenes de matisos, doncs busquen trobar el problema abans que es manifesti amb símptomes greus.
Actualment l'utilitza el 25% de la població mundial.
Per més informació, pots contactar l'Assoc. de dones: donesdecollbato@gmail.com
Data de modificació: 15/03/2019 13:01:23
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat