27/4/2019
Aquest matí, la Biblioteca de Collbató, juntament amb les biblioteques de la zona de Montserrat, han realitzat una excursió per la muntanya màgica de la mà del geòleg Joan Soler, que ha explicat alguna de les seves característiques i el procés de la seva formació.
La caminada, d'un parell hores i de dificultat baixa, ha travessat els peus de Montserrat fins a la zona de la Vinya Nova.
Aquesta excursió formava part del projecte "Parcs i Biblioteques, naturalment de Montserrat", i comptava amb el suport de l'Ajuntament de Collbató, la Diputació de Barcelona i el Patronat de la Muntanya de Montserrat; comptant, a més, amb la participació de les Biblioteques d'Esparreguera, El Bruc, Olesa de Montserrat, Vacarisses i Sant Vicenç de Castell.
Data de modificació: 27/04/2019 19:49:31
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat