12/8/2019
El diumenge 8 de setembre a les 8 hores tindrà lloc la segona edició de l’Entreterres, del Club Ciclista Collbató, amb dues opcions de recorregut: 61 km i desnivell de 1.700 metres, i 34 km i desnivell de 900 metres. També hi haurà categoria fat-bike.
L’Entreterres és una cursa organitzada pel Club Ciclista Collbató que travessa les comarques del Baix Llobregat i de l'Anoia. La sortida i arribada serà a Collbató però en diferents ubicacions, es disposarà de pàrquing gratuït i a l'arribada hi haurà servei de dutxes i neteja de bicicletes. El recorregut passarà per senders i pistes de la Serra de Can Perelloch, Serra de Can Dolcet, Hostalets de Pierola, Roques Blanques, el Bruc, entre altres, gaudint de l'entorn de la muntanya de Montserrat.
El traçat de 61 km és per ciclistes de nivell mitjà-alt, i el de 34 km, per a ciclistes de nivell mitjà. La inscripció té un preu de 25 euros i la pots fer a l’enllaç http://www.7sports.es/entreterres.
Data de modificació: 12/08/2019 11:40:42
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat