7/11/2019
Demà divendres, a les 19 hores, el Club de Lectura està dedicat a "Morfina. Relats d'un jove metge" de Mikhaïl Bulgàkov. El seu traductor en Jaume Creus, veí de Collbató, poeta i traductor, analitzarà el volum de narracions que expliquen la inexperiència d'un jove metge en un entorn rural de Rússia.
En aquesta història l'autor evidencia que no existeixen els herois, i parla de la por, entre altres temes d'abast universal.
El traductor Jaume Creus, va estudiar Filologia Catalana a la Universitat Autònoma de Barcelona, ha col·laborat en la revista Serra d'or, i als diaris El Correo Catalán i l'Avui. Va estudiar el rus, l'alemany, el txec i l'italià. També fou traductor oficial de TV3 i col·laborador de la Ràdio Esparreguera. El 1994 guanyà el Premi Vicent Andrés Estellés de poesia. És membre del Pen Club català i de l'Associació d'Escriptors de Llengua Catalana.
Demà, endinsa't en la narrativa russa, de la mà d'un gran coneixedor!
Data de modificació: 07/11/2019 13:31:25
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat