9/12/2019
Divendres, a les 19 hores, a la Biblioteca, la campiona mundial d'Ultra Trail Núria Picas estarà presentant el seu llibre "Ara o Mai".
La Núria Picas, nascuda a Manresa el 1976, sempre ha estat lligada a la natura i l'esport. Un greu accident d'escalada a Montserrat va fer-la decantar per la bicicleta de muntanya, de manera què li va obrir les portes als raids d'aventura, la seva altra gran passió.
El 2011 va guanyar la seva primera ultra trail Cavalls del Vent, l'octubre del 2012 es va proclamar campiona de la Copa del Món d'Ultra Trails. A més de doble campiona de l'Ultra Trail World Tour, la Núria ostenta podis a la Transgrancanaria, l'Ultra Trail del Mont Fuji, la Buff Epic Trail o a l'Ultra Pirineu, on hi ha vençut quatre vegades.
Núria Picas també s’ha compromés amb la política catalana i és diputada al Parlament de Catalunya. També ha estat guardonada l’any 2019 amb la Creu de Sant Jordi per la seva "excel·lència" en les curses de muntanya i "el seu compromís amb la democràcia i amb Catalunya".
En aquest llibre que presentarà, la Núria reflexiona no només sobre l'esport sinó sobre els camins que l'hom tria a la vida. Ella afirma que "qui té un somni, té un tresor". Divendres, a la Biblioteca, et podrà explicar els seus.
Data de modificació: 09/12/2019 20:21:14
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat