31/1/2025
L’Ajuntament de Collbató, en col·laboració amb diverses entitats, ha elaborat una programació completa d’activitats per al mes de febrer de 2025, amb l’objectiu de fomentar la cultura, la lectura i la participació ciutadana.
Podràs gaudir de la seva programació:
- Petit Club de Lectura (6 i 7 de febrer).
- Taller d’escriptura creativa (8 de febrer), impartit per l’escriptor i traductor Jacint Bofias.
- Taller de barrets bojos (15 de febrer), una activitat dirigida al públic infantil amb motiu de la festivitat de Carnestoltes.
- Sessions del Ball de la Gent Gran (15 i 21 de febrer), un espai de convivència i esbarjo amb música en directe.
- Club de Lectura d’Adults (20 de febrer), dedicat aquest mes a l’obra El perquè de tot plegat de Quim Monzó, complementat amb la projecció de la seva adaptació cinematogràfica dirigida per Ventura Pons.
- El Casinet de Collbató acollirà el 13 de febrer la representació de la comèdia 13 i martes, una adaptació bilingüe d’una obra teatral francesa.
- A més, el 24 de febrer, s’ha programat una sortida al Teatre Nacional de Catalunya per assistir a la representació de L’Aranya, una de les obres més destacades d’Àngel Guimerà.
- Carnestoltes 2025, un dels esdeveniments més rellevants del mes, amb la tradicional desfilada i el concurs de disfresses, que tindran lloc l’1 de març sota l’organització de l’Ajuntament de Collbató i la col·laboració del Teatre la Forja.
Al llarg de tot el mes, es podrà visitar l’exposició “Batibull, gresca i lletres”, una mostra dedicada a la literatura relacionada amb Carnestoltes.
Per a més informació i inscripcions a les activitats programades, es pot contactar amb la Xarxa d’Equipaments Socioculturals a través del correu electrònic clbt.cultura@collbato.cat o del telèfon 937 779 341.
Informació relacionada