23/3/2017
Degut a les previsions de pluja per a aquest cap de setmana, la Trobada d’Entitats de Collbató programada per al dissabte, 25 de març, es farà finalment el dissabte 22 d’abril.
Aquest canvi en el calendari ha estat l’opció que ha comptat amb consens majoritari entre les entitats. A banda del canvi de data, el format de l’acte serà idèntic. Així doncs, la fira d’entitats es farà el 22 d’abril a partir de les 17.30 hores a la plaça de l’Era i la rebuda institucional, a partir de les 19.30 hores, al Casinet.
L’Ajuntament vol oferir al moviment associatiu una trobada renovada, que aporti un nou impuls a la relació entre associacions. La trobada és un espai de reunió on les entitats poden conèixer i intercanviar experiències amb altres associacions, i que esdevé una oportunitat per tal que el moviment associatiu de Collbató expressi les seves prioritats i neguits. Al mateix temps, la fira d’entitats és una oportunitat de mostrar a la població els projectes i activitats que s’hi desenvolupen.
Data de modificació: 23/03/2017 00:00:00
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat