20/2/2025
L'Oficina d'Atenció en Matèria de Registres (OAMR), anteriorment denominada Oficina d'Atenció Ciutadana, és el servei municipal destinat a oferir suport a la ciutadania tant de manera presencial com en la tramitació en línia.
L'oficina està situada en la seu del consistori, al Carrer Bonavista, 2, el seu horari d'atenció al públic és: de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h, els dijous també en horari de tarda des de les 17.00 fins a les 19.00 h. Per a qualsevol consulta es pot contactar a través del telèfon 93 777 01 00.
El OAMR ofereix una àmplia gamma de serveis per a facilitar els tràmits administratius de la ciutadania, entre els quals s'inclouen:
• Servei de finestreta única: recepció d'escrits, sol·licituds i comunicacions dirigides a l'Administració General de l'Estat, la Generalitat de Catalunya i altres entitats de dret públic.
• Registre municipal, tant en modalitat presencial com telemàtica.
• Gestió d'altes i baixes al Padró municipal (Servei disponible amb cita prèvia).
• Tramitació davant l'Oficina del Consumidor.
• Inscripció al cens d'animals de companyia.
• Tramitació de certificats d'identificació digital (IDCAT).
• Lliurament de cubells per a la recollida de residus Porta a Porta (per a incidències o noves altes al servei).
• Consulta tributària, en col·laboració amb l'Organisme de Gestió Tributària (ORGT), amb seu a Igualada, encarregat dels tràmits fiscals municipals.
L'Ajuntament de Collbató, mitjançant el OAMR, reitera el seu compromís amb una atenció ciutadana de qualitat, garantint un servei accessible, eficient i adaptat a les necessitats de la població.
Data de modificació: 19/02/2025 12:46:04
Ajuntament de Collbató
Bonavista, 2
08293 - Collbató
Tel. 93-7770100 Fax. 93-7770650
collbato@collbato.cat